مصاحبه آرشیو خبر ها
آلگری می گوید ساده بازی کن!

آلگری می گوید ساده بازی کن!

در آستانه ی دیدار یوونتوس و پالرمو، خوان کودارادو وینگ بک تکنیکی یوونتوس به شبکه ی رسمی این باشگاه به گفت و گو نشست:

 

بازی رو یکشنبه با سیسیلی ها:

 

بازی پالرمو مثل همیشه آزمونی دشوار خواهد بود و نیاز داریم که با حداکثر عزم و اراده برای پیروزی وارد زمین شویم. ما در خانه بازی می کنیم، پس مهم است که هواداران از ما حمایت کنند، انها یار دوازدهم ما هستند.

 

جیجی بزرگ:

 

همه ی ما می دانیم که جیجی بوفون دقیقا چه چیزی به یوونتوس اضافه می کند، او یکی از بهترین اهی جهان است و وقتی می دانیم که او درون دروازه است، سرشار از غرور و اعتماد به نفس می شویم. نه تنها او در زمین خیلی کمک می کند، بلکه در رختکن هم نقش بسیار مهمی دارد.

 

تلاشِ «واقعا» تیمی:

 

اینجا مثل خانواده است، ما در خارج از زمین هم یک گروه صمیمی هستیم. همه ی ما در یک راستا تلاش می کنیم و این به خصوص وقتی واضح می شود که نوبت به آستین بالا زدن و جنگیدن در زمین می شود. هیچ کس ما را عقب نمی کشد و همه می خواهند حداکثر توانشان را به اجرا بگذارند. البته که همه ی ما توانایی های فردی داریم، اما همبستگی مان باعث می شود که تیم قدرتمندی باشیم که هستیم.

 

توصیه های آلگری

 

آلگری یک فصل فوق العاده ی دیگر را تجربه می کند، او از من میخواهد که ساده بازی کنم، وظایف دفاعیم را انجام دهد و وقتی که زمان و مکان مهیا باشد به دنبال خلق موقعیت در یک سوم هجومی زمین باشم. او به من اعتماد به نفس می دهد و همیشه به دنبال پیشرفت هستم، چرا که این فوتبال است و شما همیشه باید به دنبال بالابردن سطح بازیتان باشید.

 

گلی که در رویاهایت می زنی؟

 

یک روز دوست دارم قیچی برگردان بزنم، آسان نیست اما چه کسی می داند؟ شاید زدم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: